Ella funderar..

Tycker det är jävligt tråkigt med folk som smygläser här utan att lämna en kommentar, om du nu är så jäkla nyfiken på vad jag skriver kan du väl stå för att du besöker mig genom att lämna en kommentar!

Har klurat på en sak.. Ni vet namn på människor osv, ibland kan man ju tycka att en människa ska heta något annat än vad dom gör, dvs dom ser ut som en " Anna" exvis men heter nåt annat? Råkade ut för det förra veckan då jag såg en bild på en person jag har att göra med i mail sammanhang & personen såg INTE alls ut som jag hade trott *skratt* Nåja, så kan det gå!


Dagen har ägnats åt att läsa Affärsjuridik, har lärt mig massor med nya ord & begrepp som jag aldrig förut hört talas om, har fasen ska jag komma ihåg allt???

Prommats har det gjort idag, den trevligaste var nog att åka in till stan & få sällskap av Lena & Diva, mycket trevligt!!

Skrev ju om en resa för nån dag sen & efter mycket funderande så har jag bestämt mig för att inte åka! Om du nu vill varför så kan du ju fråga det?

Lilla magen mår sådär, hoppas inte det är magsjuka på gång, har träffat en gäng människor som har fått det eller haft det, vill verkligen göra bort proven på fredag så det är bäst att hålla sig frisk!

Nu är det åter till skolböcker!!

Ajöss!







mamma » 2010-01-20 | 20:11:39

Har läst din blogg i kväll så nu vet du det.Du finns med på favoriter och ibland så klickar jag fel när jag tex. ska läsa nsd eller nåt annat.

Lena & Diva » 2010-01-20 | 20:47:40

Duktig Ella som pluggar!! Trevligt att Diva fick rasa av lite med Puma.

Pia » 2010-01-21 | 09:26:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Här kommer en till som lämnar en komentar i så gott som varje inlägg, frustrerande för det är ju så kul att få komentarer! We got same problem babe! ;)



Ja man blir ju förvånad över vissa namn och sen hur personen ser ut.



Åh now magsjuka låter ingen vidare.. Hoppas du slipper det, jagar bort ngr basilusker för dig.. ;)



Plugga massor nu så du får lika fina resultat som på tidigare proven/inlämningar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback