Denna dag..

Har gått i lugnets tecken, Puma väckte Matte halv 5 i morse, då var hon kissnödig så efter en stund övertalade var det bara att pallra sig upp, som alltid så är det svårt att somna om igen när jag väl varit uppe, har med andra ord inte sovit många timmar inatt & det känns i kropp & knopp!

På förmidagen så försökte jag läsa en del, tränade lite klicker med Puma, fikade & slappade, samma sak på eftermiddagen, har blåst som fasen idag så trots -4 grader har det inte varit skönt ute, Puma blir alldeles stirrig oxå när det blåser såhär, så idag har vi tagit det lugnt med prommandet för en gångs skull men det tar vi igen i morgon!

Efter en skön vila & middag så var det träningsdags med barnen, någon var förvirrad idag så jag fick vara ensam med 15 stycken, men det gick bra ändå =)

Ska fylla på med energi nu & slappa..

Ha en trevlig kväll!!




Pia » 2010-01-26 | 21:46:00
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Låter som ni haft en mysig dag trots att det blåst små spik hos er..



Linnéa » 2010-01-26 | 21:58:59
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

sv: haha jo, tro mig det går att bli arg på han ;p Tack, det är roligt att ha en liten nyare och fräschare design, man hinner bli så less fort.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback