Bläää...

Mår jag idag..

Länge sedan jag mått såhär illa!! Magen är helt galen, det bara bubblar & håller på =(

Har fått i mig 2 varma mackor med ost & skinka iaf så förhoppningsvis lugnar det sig? Ligger i soffan med värmedynan på magen & försöker dricka massor med vatten oxå.. Puma har oxå fått äta varma mackor, lustigt att hon dreglar som fasen när hon får det, men å andra sidan så är det jäkligt gott så det beror väl på det kanske???

Ska återgå nu till soffan, kollar på Hundtricket & läser ekonomibok, tråkigt men ett måste!

Vad hittar du på??




Pia » 2010-01-09 | 21:09:24
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ta en resorb brukar ju ngn säga till mig... ;)

Hoppas blubbandet ger med sig..

Krya på din masse..

Lena & Diva » 2010-01-09 | 21:26:51

nästa hälsotips,testa samarin ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback