-10 ute & kanon trevligt med prom!

Slapp ta på Puma overall, slapp klä mig som en uppstoppad korv oxå, skönt att få röra på dököttet en stund, var ute 25 min i mörkret & njöt av tystnaden.. Puma fick vara lös & få bort lite spring i benen, märktes på henne att hon oxå njöt av att få vara ute en stund, var ingen brådska in heller som det varit hela veckan, hon har kunnat gå i lugn & ro & nosa utan att behöva frysa =) Inget värmade av tassar heller har varit nödvändigt!

Mår fortfarande som en gris men det ska väl förhoppningsvis vara över till i morgon, söta Pia påminde mig om att ta en Resorb, har inte hjälp nåt än men jag inser ju själv att jag är väldigt uttorkad, blir inte lika törstig när man inte rör på sig som man är van men det ska ändras i morgon hoppas jag!

Nu väntar sängen för oss flickor, är ju en dag i morgon men ev några roliga planer förutom plugga =)

Förhoppningvis slipper jag väckning före fan oxå av Puma nu när hon fått röra sig lite...

Sov sött!









Pia » 2010-01-10 | 10:00:14
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt att ni kommit ut en stund på kvällskvisten!



Ett tips Ella, ha med dig ett fullt glas vatten till datorn och om du sitter där en timme så skall du säga till dig själv att den skall vara upp drucken under den tiden.

Drick så fort du kommer in med Puma oavsett om du är törstig eller ej, ta med dig vatten till soffan och det skall vara tomt när du går där ifrån. Rätt bra knep att lära sig dricka vatten för sen går det bara av farten, jag får i mig lätt 3 liter vatten varje dag men jag svettas mkt imed jag tränar men försök få i dig minst 1.5-2l vatten dagligen, det måste du ha för att din kropp skall fungera bra.



Gå och drick vatten med dig nu! Bums!



Ha en riktigt fin söndag med fina långa promenader! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback