Wow..

Vilken dag detta varit, har iofs hunnit med massor men nu börjar jag bli lite seg & trött.. Mötet drog ut på tiden, eller rättare sagt jag & grannen fortsatte med ett eget möte så jag & Puma var där till strax efter kl 20, mötet började kl 18 :) Men trevligt var det!! Fått prata av mig lite oxå, få en annan syn på saker jag funderar på..

Har tackat JA till ett nytt förtroende uppdrag idag, känns faktiskt bra :) Är inte direkt nånting som känns tungt heller :) Men kul ska det bli!!

Har passat på att renskriva gårdagens protokoll oxå, skönt att fått göra bort det & få fokusera på annat som är viktigare! Förhoppningsvis så får jag inte så mycket invändningar på det heller ;)

Ute har det blivit jäkligt kallt igen,-26 grader, var är vååren?? Fattar ingenting?

Puma håller verkligen på att frysa ihjäl ute nu, hon kryper ihop & vill bara springa in igen, stackarn.. Nu vill vi ha värme!

Kvällens bild, Puma tittar på Mannen Som Talar Med Hundar :) En hund tjuter som faaaan & väcker söta Puma från sin skönhetssömn ;)

 

Dagens mysbild..

Ibland är det mysigt att bli nedbäddad under filten & må gott :)

 

Nu är det ,pinsamt nog, snart dags för Paradise Hotell & sen väntar sängen för oss!





Pia » 2010-02-01 | 22:14:56
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja det verkar som du haft fullt upp! =)



Ella det är februari, inte dax för vår än...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback