Torsdag!

Har haft en såå skum dröm, eller både sent igår eftermiddag & sen även inatt, vet inte om jag drömt eller varit halv vaken eller vad det är??

Tror att jag vaknade till inatt iaf av att det knackade på dörren eller nåt, OM det hade gjort det så hade Puma vaknat oxå & låtit så alltså har det inte hänt men det skumma är att samma sak inträffade på eftermiddagen när jag vilade & även då fortsatte hon sova, så det är nog i drömmen det knackat misstänker jag? Men skumt ändå!

Morgonprom avklarad, snöar massor ute igen, -12 grader, rätt skönt väder om man bortser från att det snöar små isbitar känns det som.. Men 35 min ute varav större delen av tiden har varit lös & busat i snön för oss :)

Nu är det Extern Redovisningsläsning för hela slanten, har en inlämning i morgon i rapportform så det är bäst att sätta fart nu!!

Ha en härlig dag!!




Pia » 2010-02-11 | 13:45:59
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad weard att drömma så och två ggr med.

Och jag tror med att Puma hade vrålat om hon hade blivit väckt av dörrknackningar..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback