Skit dag!

Är trött, sur & gnällig, en dag då man bara ska bädda ner sig & gömma sig!

Morgonen började 06,00 med en hund som var väldigt nödig, upp & ut med henne, kom in igen & känner att jag har ruggigt ont i magen, mensvärk +magont :( Bäddade ner mig igen med värmedynan, tänkte iaf ligga nån timme & slappna av, låta värktabletten göra sitt tillsammans med värmen. Värsta värken släppte & vi somnade om, vaknade nästa gång strax efter 10 nångång, kom upp ur sängen strax före 11, en rejäl sovmorgon blev det!

Har klarat av morognprom & frukost, nu ligger vi mest i soffan & myser, har mensvärk, huvudvärk, ont i kroppen, svårt att inte vara gnällig då ;)

Ska fortsätta tycka synd om mig själv en stund, sen ska jag rycka upp mig, försöka iaf!!

Ha en bra dag!




Pia » 2010-02-09 | 16:45:12
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas dagen slutar bättre än hur den började!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback