Måndag!

Och massor av planer redan!!

Morgonprommen avklarad, 55 min ute, sååå skönt :) Äntligen är det lite varmare, var -12 när vi gick ut & typ-9 när vi kom in, verkar bli ännu varmare oxå :)

Ska plugga en stund nu, prov på Fredag, sen bär det iväg till stan lite senare. Ska hämta böcker på biblioteket samt skicka en bok som jag sålt iväg, skönt med nån extra krona :) Det behövs!!

 

 






Snö, snö, snö.. SÅ långt ögat når!

Nu är det plugg!!





Lena & Diva » 2010-02-08 | 12:41:40

fina bilder

Pia » 2010-02-08 | 13:51:10
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ack så härligt med snö! =)



Plugga i massor nu!



Tycker Puma ser lite lätt missnöjd ut på korten...??

Linnéa » 2010-02-08 | 21:23:53
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Haha nejnej! utan jag ville inte förvärra haltan och så hade jag sovit så dåligt så jag kände att det inte var nån idé att fara..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback