Lördgasgodis :)

Klart att även Puma ska få smaka lite godis ;)

Elakt, nää inte alls ;)




Börjar lite försiktigt..











Godis är gott :)




Pia » 2010-02-13 | 23:58:58
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Japp godis är gott! =)



Jag har haft min första lördag utan socker idag på väldigt, väldigt länge.. Får väl se om jag klarar av imorgon med.. Tufft har det vart men jag har klarat mig och kämpat.

Mor o far var här förut och kom med wienerbröd och alladin hjärtan men jag har inget rört.. Hurra, hurra, hurra, hurra.. Fast jag velat men jag har stått emot, heja mig...



Japp vi kastade ner Rex i snön, M tog framdelen och jag bakdelen och så slungade vi iväg han.. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback