Lördagen..

Har gått i lugnets teckan, med andra ord så har det slöats ordentligt hemma :)

Eftermiddagen bjöd på 35 min prom ute i kylan, helt otroligt att Puma kunde vara ute så länge trots -20 grader kallt, inte dåligt!

Efter det så har jag mest suttit framför datorn & kollat runt på olika forum osv om olika saker som gäller hund, det är kul med forum, man vet aldrig vad som kan dyka upp, det skrivna ordet är ju där liksom ;)

Tycker att forum är ett bra sätt att få nya tips & råd,det är alltid någon annan som råkat ut för det man funderar på :)

Nu är det matlagning som gäller, Ris, Ugnsstekt kassler med ost & Ananas, mmmm. Puma har redan ätit, hon fick lördagsgott i skålen i form av en msk tonfisk, det var poppis kan jag lova, all mat slank ner bara sådär så tonfisk blir det fler gånger så länge magen hennes mår bra av det..

Näpp, middags dags nu!

Ha en skön kväll!




Pia » 2010-02-20 | 18:40:27
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Gött och slappa i massor nu så magen blir kalas fin igen!



Låt åsikterna flöda fritt och pissa på de som pissar på dig.. =P ;)



Ha en fortsatt trevlig lördag kväll vännen min!

Lenita » 2010-02-21 | 08:36:52
URL: http://metrobloggen.se/prinsessanbananhammock

Hon är helt OTROLIG! Har skrivit tre böcker, den första tok grät jag till. Hon är en av få jag litar på KAN det här, annars ärdet så mycket bluff!Vart hittade du din djur kommunikatör?

Men läs Mias böcker!

Forum.. jag har lit svårt för sånt, är så rörigt o de snackas så mycket skit, lättare att fråga runt tyckerjag iaf =))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback