Lördag..

Känner fortfarande av den elaka bacillen i form av ont i kroppen, framförallt handleder & benen, är sjukt trött & verkar kunna sova massor :) Men det gillar jag ju att göra ändå, lite seg i skallen oxå..

Har iaf spenderat 2 timmar i bil idag & hämtat saker, ska sätta mig & kolla igenom vad det egentligen är? Är iaf massor med album fulla av gamla mynt, förhoppningen är att dessa ska värderas & sedan säljas, allt kommer från Farmors Dödsbo så vi måste ju göra nånting med dom?

Matlagning pågår för fullt nu, Kyckling i ugn, ris & grönsaker samt currysås, kan inte bli bättre :)

Självklart är Melodifestivalen inbokat på tv i kväll oxå, är förvånad över hur lite man hört & läst än så länge eller så är det jag som missat allt?

Ha nu en härlig Lördag kväll på er :)




Pia » 2010-02-07 | 00:15:10
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas ni kan få en liten peng för mynten! Alltid välkommet säg! =)



Sov bara så mkt du kan så skall du se att basilusken försvinner.. Lätt för en som kan ta det lugnt men lite svårare för denna variant som mig som är speedad, Lotta brukar säga till mig, Pia ta valium.. =P



Melodifestivalen tappade jag suget för när det blev så många omgångar av den. Gillade när det bara var en gång. Nu tycker jag det är förstört, tyvär..

Men tur fins det väl att folk gillar det ändå, alla är vi olika!



Hoppas riset, kycklingen och curryn smakade!



Natti, natti!

Kram utan basilusker! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback