Ingen vidare fortsättning heller..

Kan glatt meddela, eller glatt är väl inte rätt ordval kanske, har iaf mått skit hela dag och än så länge så verkar det inte gå över heller.. Vem vet, kanske är magsjuka?

I vanlig ordning när jag inte mår bra så håller jag mig i det stora hela till vätska i massor, så även idag, massor med vatten, ett glas med Resorb & nu blir det strax te. Inte fått mycket gjort i pluggväg dessvärre heller, ska försöka göra ett litet ryck nu & se om det går?

Har trotsat vädret idag, Puma har haft fodrat vintertäcke & ett fleece täcke under, det verkar funka bra, varje prom har vi varit ute strax över 30 min, det hör inte till vanligheterna när det är så kallt som nu, har växlat mellan -17 & -21 hela dagen, verkar bli ännu kallare nu oxå..

Puma har precis ätit sin middag, nu roar hon sig med petflaskan som innehåller 1/2 dl mat & det verkar slinka ner även det, hon har ätit mer än normalt idag :) Men då äter hon väl mindre i morrn då kanske? Blir inte klok på denna frökens matvanor men så länge vikten håller i sig så är jag väl inte orolig ;)

Men nu var det plugg..

Ha en härlig kväll!!




Pia » 2010-02-18 | 22:16:41
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas då inte på magsjuka, usch och fy...

Krya på dig!



Men Ella, nå får du skylla dig själv om hon inte äter imorgon om du ger henne mer mat idag än vad hon skall ha. Håll henne strax under det hon ska ha så lär maten börja duga. Varför truga, det blir bara värre... tro mig, jag har haft en hund som vägrat äta... Ok kastreringen gjort sitt med men Rex får hela tiden lite för lite mat och om han gjort ngt väldigt ansträngande så ger jag han mer lr lite mer fett och ägg i maten..

Testa du med, garanterat att fröken äter för då kommer hon vara hungrig...

Lenita » 2010-02-18 | 22:33:30
URL: http://metrobloggen.se/prinsessanbananhammock

Mintik har oxå lite knäppa matvanor... hmm. men säger som du, så länge de har sin vikt så är det bra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback