Hjärngympa!

Började med att jag tog 4 stycken skokartonger, lade en bit kassler i en av dom, hämtade Puma & kommenderade sök.

Såhär såg det ut när hon hittat rätt kartong med belöningen i:

Först bar hon den "lilla" kartongen från köket till vardagsrummet..













Kan lova att det är en trött fröken nu som ligger på golvet, nyrastad & sen dessutom fått tänka till lite & nosa sig fram :)

Nu blir det en kopp te, macka & plugga vidare!





Camilla Lund » 2010-02-21 | 14:40:49
URL: http://kennelthunderroad.com

RE: Intressant vet jag inte snarare förskräckligt!



Kopierar det en uppfödare skrev på forumet efter att tidningen kommit ut:



"Har läst artikeln och tyckte att de var lite smutskastning på alla frallor. Jag är medveten om att de finns problem men som de framkom ur artikeln har alla frallor problem vilket inte stämmer. Drar alla över en kant.



Nu kommer vi att höra mer att frallorna är sjuka. En del är sjuka men långt ifrån alla. Men om nu denna hunden lider vilket den gör enligt ägaren borde man kanske ta bort den.



Vad man inte tänker på när man går med på ett sånt här repotage är att de skadar Fransk bulldogg mer än man tror. Vi som har friska hundar utan andnings problem får skit av människor som läser om denna hunden och dömmer utefter vad som står där i.



Givetvis måste något göras åt andningen på Fransk bulldogg. Men de e kanske fel att en person som haft x? mångar frallor går ut i en ganska stor hundtidning och talar om rasens problem. Ingen av mina 3 frallor jag haft har andningssvårigheter.



Jag vill veta vad hunden heter i stamtavlan så jag kan undvika dom linjerna. Ägaren kan gärna PM:a mig."



Kan inte anant än hålla med :(



Camilla Lund » 2010-02-21 | 14:42:10
URL: http://kennelthunderroad.com

Bonnie ahr ju inge problem med det alls.Hon snarkar om hon sover på rygg annars inte... men vem gör inte det ;) vi snarkar ikapp haha

Linnéa » 2010-02-21 | 15:38:05
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Ja lite bättre har det blivit iaf, men vi har slarvat med att ha strumpa på när vi är ute, vi har inte hittat nån ännu som sitter! En sån där linda satt inte heller..



Ja, det hade varit kul att fara med rambo! men när det blir vet jag inte :P

Pia » 2010-02-21 | 15:46:29
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Duktig Puma som hittar snask kasslern! =)



Söt hon är!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback