Hej & hå..

Nu börjar hjärnan vara fullmatad, det enda som återstår är att skumma vidare genom boken & sen försöka sussa lite oxå, självklart en sista prom med trötter i soffan oxå..

Funderar på just nu:

När kommer drömprisen?

När slutar det att göra ont?

När kommer mina problem att lösa sig?

När kommer livet att bli enkelt igen?

När får jag ett jobb??

Svara på det du om du kan ;)


Avslutar med det jag älskar mest i hela världen..





Pia » 2010-02-26 | 08:49:28
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Drömprinsen dyler upp minst när du anar det..

ont kommer det alltid att göra delvis..

Problem är till fär att lösas..

Livet är aldrig enkelt, utmaningen i lvet.

Jobb får du om du söker, det är jag hundra på. jobb finns om man bara vill..



Se där jag svarade på dom! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback