Förvånad!

Blev jag minst sagt under morgon prommen, var ju -28 när vi gick ut så jag var inställd på en riktigt kort prom, när Puma hade gjort nr 2 så var jag beredd på att vända hemåt & gå in igen, men Puma stannar när jag försöker vända, bara att inse att hon ville gå mer :) Var ute typ 15-20 min trots kylan, kanske hon börjar vänja sig nu eller helt enkelt är less på att vara inne??

Ska förhoppningsvis ta oss bort från hemmet idag, på ett eller annat sätt, har inte bestämt var vi ska än men det är nog inget större problem att hitta nån som vill ha besök ;)

Har precis fyllt den svarta mjuken bollen med båda pipleksakerna & jag kan lova att Puma har kul just nu!!

Ha en härlig Lördag på er!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback