Bus Puma..

45 min prom på eftermiddagens, härligt väder var det!


Massor med snö har det kommit..



Måste ju passa på att springa av sig..




Helt vild är hon!!


Efter den prommen så var både Matte & vovve helt slutkörda, jag är det fortfarande trots en skön vila en stund, hjärnan är inte riktigt med. Men det är dags att sätta fart igen & fortsätta med plugg & göra det jag skulle :)

Ska åka & träna med kidzen oxå, idag har vi besök, kul!

Måste hinna med lite till läsning oxå, fick VG på senaste inlämningen, den jag lämnade in igår, kul :) Verkar som att det går att få tag i böckerna till nästa kurs oxå, håller tummarna för det!

Men nu är det fortsätta läsa!!

Ha en skön kväll!!




Pia » 2010-02-02 | 17:56:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Grattis till VG:et! =)



Puma goes crasy! Wehaa, härligt att se!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback