Bläää..

Är det med mig idag, är super stressad över flera olika saker som jag tagit på mig att göra men egentligen inte vill, men hey, that´s life!

Har fått bort lite måsten iaf, bytt bort jul gardinerna i köket samt nya i sovrummet, har stirrat länge & vetat att jag måste göra det men bättre sent än aldrig, diskat bort min jätte disk som stått nån dag nu, har bara inte haft tid att göra det tidigare, har hunnit skriva ihop en jobbansökan, håll tummarna nu för att jag får det, tror att jag skulle passa skitbra till det jobbet :)

Har även hunnit prata i telefon en hel del, massor med måsten som måste fixas..

Tom hunnit öppna boken & läsa, har massor kvar men jag har iaf börjat!

Puma är frusen idag, ute är det -19 just nu & det ändras hela tiden, hade så sett fram emot en skön långprom & få rensa hjärnan lite men inte det, bara att bita ihop :(

Väntar & väntar på att få resultatet från provet jag skrev i fredags, har inte en susning om hur det gick faktiskt men jag håller tummarna för att mina inlämningar hjälper slutbetyget!!

Nu ska jag släpa ut Puma en stund & sen fortsätta med alla dessa MÅSTEN!




Pia » 2010-02-03 | 16:37:03
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja tyvär så måste man ta tag i olika tråkiga saker också. Bara bita ihop och göra det men i slutändan kommer det gå bra!



Hoppas ni får det lite varmare snart med bara ngr få minus istället får massor och blåst så Puma får ta ut matte på långprom.



Tack för surret förut!

Linnéa » 2010-02-03 | 16:44:38
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

För bägge, eftersom han haltar fortfarande då och då..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback