Bilen på rymmen..

Brorsan har tagit den idag för att åtgärda 2:an jag fick på besiktningen så att jag kan ombesikta den snarast. Han kände även att min bil var kall osv så han har nog det han gör idag, tur att han är världens snällaste brorsa :)

Morgonprom 15 min, har hittat en sväng som verkar duga för tjurskallen nu att gå, vissa sträckor vägrar hon på vissa tider på dagen men byter man & går åt ett annat håll så kan hon plötsligt gå igen, konstig vovve! Vanligtvis så är det jag som bestämmer var vi ska gå men när det är -30 grader ute så är jag lycklig över varje sekund vi är ute & sen att hon får göra det hon ska & slippa springa ut massor med gånger under dygnet istället!

Nu ska jag sätta igång med pluggandet, massor att göra, känns som att jag inte har nåt liv just nu :/ Men snart är jag klar :)

Ha en härlig dag!!




Pia » 2010-02-24 | 11:23:39
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Både Puma och Pia tycker att ni skall flytta till varmare bredgrader, tex Landvetter... finns ett rum ledigt.. ;)

Pia » 2010-02-24 | 11:41:04
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Snäll din bror är men samtidigt det är hans plikt att fixa syrrans bil.. hihihiii...



Ni är alltid välkomna... =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback