Åsikter!

Är fritt för alla att ha!

Vad jag inte kan förstå är varför det är så jäkla viktigt ibland att försöka övertala någon att ändra åsikt om något.

Ta ett exempel: Jag har besökt en djurkommunikatör med Puma, jag fick massor med hjälp av henne & tycker definitivt att det var värt 500 kr, så fort jag har råd så kommer jag att gå dit igen för att få ännu mer svar.

Jag respekterar att det finns många fler som INTE tror på det men jag tycker ändå att man kan respektera min åsikt.

Jag tror att många upplever en rädsla inför det faktum att denna kvinna kan berätta saker om min hund som endast jag känner till, jag tror oxå att många känner en rädsla för att hunden ska berätta hur det verkligen ligger till & att ägaren inte kan hantera sanningen..

Men det är upp till var & en att tro på vad dom vill, jag tror på det, det har hjälp mig & det är huvudsaken!

Vad är din åsikt om djurkommunikatörer??




lena & diva » 2010-02-20 | 12:47:56

Jag tror ju såklart på det =) Saida "hittade" en gång i tiden mina glasögon,det skiljde ca 1 meter från det ställe där hon sade de skulle vara.Var inte ens jag som ringde till henne,så jag tror!!

Lenita » 2010-02-20 | 13:05:50
URL: http://metrobloggen.se/prinsessanbananhammock

svar: Ja man lär sig ju hur ens egenhund funkar! Jag fick tex tips om att sprida ut maten så hon skulle leta efter den, men det var inte hennes grej =) åh jag vet inte, genom en blogg till en blogg osv =))

Jag TROR på djurkommunikation, varför, kommer jag framöver, när jag känner mig mogen att berätta om i bloggen. Vet du vem Mia Mattson är?

Rex » 2010-02-20 | 18:38:50
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ella du är så klok när det gäller detta!



Min mamma lärde sig massor av mig när hon fick mig till att prata med Kerstin.

Hon förstår varför jag gör si och så och varför jag bara måste få vara Allan ibland. Mamma är inte lika "torr" heller längre utan har med humor med mig samt att jag får skjuta mina missiler men igår kväll fick hon fnatt på mig när jag blev stressad av en smygare..



Och min mamma ja hon vet att jag är stark och är på min vakt...



Som du säger Ella min mammas bästa vän är att folk är rädda för att få sanningen om sina hundar och dess tillvaro.. Men du och min mamma ni är starka och modiga och ni tål att höra era snedsteg och fel vilket inte många gör, där av är just ni två så speciella...



Puss till min älskade Puma med!

Olga » 2010-02-21 | 07:37:00
URL: http://nordstaff.blogg.se/

Jag står fast vid att det är bullshit!

Linnéa » 2010-02-21 | 13:37:58
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Jag tror man måste besöka en djurkommunikatör först och kan man dra en slutsats om man tror på det eller inte..

Camilla Lund » 2010-02-21 | 14:11:36
URL: http://kennelthunderroad.com

Min åsikt ang detta och sierskor osv är att de är väldigt bra på att läsa av tecken och beteenden, tex ser dom på DIG hur du beter dig då dom säger funderar över en sak ang ditt djur. eller en som ska spådig i handen ser hur du reagerar då dom säger en speciell sak.



jag tror inte på det mer än att dom är bra på att läsa av dig och din hund med chansningar som eg kan passa in på vemsomhelst :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback