Planer för 2011...

Börjar ta form i mitt huvud...

Men detta är några av mina planer iaf tillsammans med Puma:

Träna apportering, målet är att momenten i LK1 ska sitta för både henne & mig :)

Puma ska dra sin Matte på skidor, iaf kortare sträckor..

Skaffa en spark & även nyttja den till motion för Matte & Puma, även där är drag önskvärt..

Fortsätta träna in små moment med klicker, exvis snurra, gå runt, kanske hoppa över mattes arm, tips på andra tricks mottages med glädje :)

Fota massor med härliga vinter, vår, sommar höst bilder på min vackra tjej

Njuta av livet & framförallt ha roligt, med nya & gamla vänner..

Ser fram emot ett spännande besök minst en gång nästa år ;)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback