Bilder..

Jag är värdelös på att uppdatera, jag veeet!

Men idag är jag ledig & vad passar då bättre än lite nya bilder!

 

Senaste dagarna har det toksnöat, Puma fick vara lös idag i all snö & det var poppis kan jag lova, jisses vad hon har sprungit! Det syns ju även på bilden, del hur mkt snö som kommit men även hur skoj det var att springa i snön, hon hade tom snö innanför overallen, hihi...

 





Min fina tjej :)


Idag står bland annat tvätta på schemat, sen är det massor med annat som ska fixas som jag inte tänker skriva om, så ni kan ju fundera på vad det kan vara, hehe...

Men nu är det dags att sätta lite fart!

Tjingeling..







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback