Välkommen till dårhuset ;)

Här bor Ella & Puma, ibland har vi nån bonusvovve på besök oxå!

Matte Ella är för tillfället arbetslös så här händer det grejer hela tiden må ni tro. När vi inte myser i soffan så tvingar Matte mig att göra olika saker, bland annat så får jag söka godis i kartonger..




Just nu så har jag & Matte Bronx på besök, och det är superskoj som alltid, vi håller nog på att driva Matte till vansinne snart med vårat busande så vi försöker vara snälla & söta imellanåt oxå ;)




Visst är vi söta :)










Bronx sovstil är så härlig, han kan sova precis hursomhelst..









Men helst av allt vill han gärna ligga på kudden, eller som igår på min axel, riktigt nära, inte helt lätt att läsa en bok men mysigt var det :)



Puma hon är nöjd när hon får komma in under täcket, vissa nätter så väcker hon Matte för att det är kallt i sovrummet & då lyfter Matte på täcket & Puma kryper in & somnar om igen :)



Puma & "Lilleman" på prom förra veckan, han är så fin Lilleman, önskar att han fick sig världens bästa hem oxå snart :)



Tycker denna bild var fin på nåt vis, det är nåt som tilltalar mig..

Nu återgår Matten till soffan & njuter av att slappa :)

Ha en trevlig kväll!!!





Pia » 2010-08-26 | 22:32:43
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahaha, vilka roliga bider! =)



Reta nu matte till vansinne Puma och Bronx! =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback