Torsdag :)

Ser fram emot denna dag, eller egentligen slutet av den, varför kommer jag att berätta senare ;)

Humöret är inte direkt på topp efter gårdagens kalldusch, besviken, uppgiven, ja vad ska jag säga? Kommer hursomhelst inte skriva mer om det här, har inga planer på att berätta heller...

Men nu ska jag rycka upp mig, detta ska bli en kanondag!!

Härligt väder ute, nån +grad & strålande sol, hoppas det håller i sig nu ett tag!!

Ha en härlig dag på er!!




Pia » 2010-04-15 | 08:03:02
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag undrar då vad som hänt gumman!

Men pinka på de som pinkar på dig...



Din torsdag kommer sluta på det allra bästaste sättet!



Pst, om du tror att du kommer sova som en stock inatt så minns tillbaka hur de var d första nätterna med liten... hihihiiii.... ;-P

Lena & Diva » 2010-04-15 | 08:06:55

Du kan verkligen detta med positivt tänkande :-d




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback