Söndag!

Blev så glad när jag tittade ut på morgonen, solen skiner för fullt & pippifåglarna kvittrar, verkar bli kanonväder idag :)

Har för första gången tagit prom nu i vår ytterplaggen, jisses vad skönt, slippa komma in galet svettig oxå, alldeles lagomt med kläder på mig idag!

En skön morgonprom blev det, hur mysigt som helst, fördelen med att vara ute lite tidigare är att man är helt ensam, var på slutet av prommen det började dyka upp andra människor & hundar..

Nu blir det att göra sig i ordning för jobb idag igen, 11-17, känns skönt med lite extra pengar :)

Ska börja göra mig i ordning för jobbet nu, tror minsann att det blir ett snabbt bad idag, kroppen känns lite mör efter prommandet igår, gick en långprom med Linnea & Rambo, kul att ha nån att surra med, hundarna får ju oxå sällskap, Puma & Rambo ägnar en hel del tid åt koppelbus, funkar superbra tillsammans även om Puma tycker att han kan vara lite jobbig men hon gillar honom ändå :)

Men, nu var det badkaret..

Ha en härlig Söndag, tänk inte på mig som måste vara inne heeela dagen ;)







lena & diva » 2010-04-11 | 10:07:38

Du får tänka på pengarna du tjänar,är säkert fint när du slutar oxså

Pia » 2010-04-11 | 10:10:10
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Håller med Lena.



Ha en trevlig arbetsdag och du möter säkert massor med trevliga kunder!

Pia » 2010-04-11 | 21:09:44
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vad tråkigt att solen hann gå ner innan du hann att njuta av den men det kommer komma fler tillfällen.



Tror nog aldrig att du kommer se M,s face på nätet.. Hahahaaa han hatar att vara med på kort med men ibland lyckas jag finta han.. :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback