Måndag!

Jisses vad dagarna springer iväg för mig, känns som att jag inte hinner med alls..

Helgen har varit lugn & skön, igår blev lite stressigt för att hinna tvätta mina mattor som Puma hade kräkts på, men så kan det bli ibland, mattorna är nu rena, passade även på att tvätta bort mina vinterkläder & all annan tvätt oxå, skönt att ha det gjort då denna vecka är fullspäckad!!


I kväll är det första gången på viltspårs kursen, spännande!! Har stora förväntningar på den som jag hoppas uppfylls!

Igår tog jag & Puma en cykeltur, en väldigt kort en med tanke på att det var första gången för oss tillsammans, hon skötte sig kanonbra, annat kan man säga om Matte som var lite ringrostig på cykeln ;) Hihi, kommer definitivt att göra det fler gånger om jag bara hade haft en egen cykel..

Idag är det även praktik 8-17, trivs kanonbra där, lite trist att jag får 350 kr/dag för ett heltidsarbete men men, jag lär mig ju massor så jag får försöka bita ihop & inse att jag aldrig kommer att bli rik :(

Nu är det en snabb dusch för mig & sen iväg & göra nån nytta :)

Ha en härlig start på veckan!





Pia » 2010-04-26 | 08:40:18
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du får skaffa stödhjul till cykeln! :-d



Fullt upp ja, de brukar man ha när man jobbar.

Jobb veckor och massa annat på helger. :-P



Hoppas du hittar ett jobb snart så du kan börja håva in pengar lr så gifter du dig rikt! :rolleyes:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback