Livstecken från oss ;)

Är väl bäst att meddela att vi har det bra efter en 12 timmars dag.. Först praktiken heldag, en härlig lugn dag fast vi fått en del gjort ändå..

Sen direkt kl 17 så var det bara att sätta sig i bilen & bege sig till Gammelstads djursjukhus, för Drop in vaccination, kennelhosta är hon nu vaccinerad mot igen :) Tack till Brorsan som ställde upp & hjälpte till :) Besöket gick bra, Puma skötte sig bra & Matte är stolt, vet ju att hon verkligen INTE tycker om att åka till vetrinären men man måste tyvärr det ibland, kan villigt erkänna att jag inte heller tycker om det!! Men nu hoppas jag verkligen att det dröjer 1 år till nästa gång, även då vaccination!! Väntetiden var låååång kan jag säga, jisses, kom dit typ halv 6 & fick åka typ halv 8 så nu är både jag & vovve helt slut!!

Fick en mindre trevlig överraskning när jag tittade mig i spegeln i morse, är helt rödprickig i större delen av ansiktet, ser ut som att jag varit i solen mååånga timmar & bränt mig, nästan som blåsor är det, pyttesmå dock, kliar inte så farligt men nog känns det, känns mindre kul att sitta i kassa i morrn & vara ute bland folk men förhoppningsvis har det lugnat ner sig under natten :(

Nu ska jag hoppa ner i ett välförtjänt bad, jisses så skitig jag är, haha, körde en lekstund/lydnad med Puma på lunchen i ridhuset så jag är dammig & lerig på alla kläder & håret känns måttligt trevligt oxå, men det är ett litet I-lands problem jämfört med ansiktet nu, jisses vad det kommer svida att ta bort sminket!

Ha en trevlig kväll!!!





Pia » 2010-04-09 | 08:56:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Förstår att du haft fullt upp då, undrarde ett tag vart du hade tagit vägen igår... Och så svarade du inte i telefon heller... :thumbdown: ;-P hihihiiiii...



Hahaha, jaa efter att traskat om i ett ridhus så är man kanske inte direkt dammfri men vad gör man inte för sin vovvsa!

Kul att det gock bra hos vet!



Kra på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback