Fullt ös..

Hela dagen idag :)

Efter morgonprommen bar det iväg på travet & inofficiell hundutställning tillsammans med Olga, Bronx, Mimmi & Ten, har varit snäll & hjälpt Olga med valparna :)  Bronx slutade som BIS-3 i valpklass 1, Ten BIS 2, super kul för Olga med såna resultat!! Hundarna har skött sig hur bra som helst idag, fick även träffa 2 av syskonen till Mimmi & Bronx, Mini & Ester, super trevliga & fina hundar även det :)

Sen bar det iväg hemåt & ta ut Puma som fick stanna hemma idag, hon var såååå trött när vi kom så hon behövde få en vilodag idag.. Ut på prom med båda & sen hem till soffan, sussade sött en stund, behöver nog inte tillägga att båda hundarna var lika trötta som jag ;)

Nu i kväll har Brosan & Olga varit här & skrattat åt "mina" hundar, jisses vad dom har härjat, nu är om utslagna igen & vilar inför nästa omgång ;)

Har inga nya bilder att bjuda på än men det kommer ;)

Förresten så toksnöar det ute, kan lova att jag är glad att jag inte bytt däck på bilen än!!

Ha en trevlig kväll!!




Pia » 2010-04-17 | 22:47:34
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men GRATTIS till mera snö! Tycker lite synd om er nu för våren borde vara på väg...

Här har vi värste höstrusket utanför.. Träna ligger vågrätt nästan! :-O



Kul att du haft besök ikväll med!



Fick du ngn mat?

Rex » 2010-04-17 | 22:54:15
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men älskade Puma, inte är du väl otrogen nu med ngn lillskit... Kom ihåg mig min gamle stilige herre frän söder över!



Du min älskade flickvän är alltid välkommen hem till mig för det är ju jag som har järnkollen här imed morsan bara sitter vid datorn och pappa har fötterna på vardagsrumsbordet och gluttar på tv så jag skulle behöva ngn som kommer hit och hjälper mig att vakta så jag kan ligga och ta det lite piano med.... ;-)



Tack för omtanken, jag mår bra nu! Har tom fått en Ö R A ikväll och den smakade hmmmm hann jag känna smaken, tror den smakade bra! :-P



ha nu en trevlig lördag kväll med matte Ella och ge henne en puss från mig och om Bronx är jobbig med dig så hpta med killen frän söder.... :rolleyes:

Camilla Lund » 2010-04-17 | 23:35:57
URL: http://www.kennelthunderroad.com

dom verkar trivas bra ihop puma och bronx..



ja visst r det HEMSKT väder :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback