Denna vecka..

Har det varit fullt upp som vanligt, när jag & hundarna kommit hem & gått kvällsprommen så har energin inte alls funnits så det har blivit minimalt med datatid, har helt enkelt inte haft ork..

Bronx blev kvar ändå tills igår då hans husse kom & hämtade honom, en mycket trevlig kille, satt & surrade en bra stund om allt & inget & han fick se Puma & Bronx in action med att sova mestadels ;)

Idag blev det halvdag på praktiken, skönt med en tidig dag, har fortfarande inte anpassat mig att kliva upp klockan 6 varje morgon, kommer nog aldrig göra det heller ;) Är definitivt ingen morgon människa!!

På eftermiddagen gick vi en prom med Olga, Ten & Fjant sen slocknade vi i soffan i 2 timmar jag & lilla Puma. Precis vaknat igen & håller på att fixa lite mat, sen blir det ännu en långprom, med annat sällskap denna gång!

Ha en trevlig fredag kväll på er!!





Pia » 2010-04-24 | 06:40:14
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja dator tid har man väl inte så mkt till övers.. Jag hinner imed jag sitter op jobbet på rasterna.. :rolleyes: Annars hade det nog varit näst intill blogg torka hos mig.. :-P



Kul att ni kom överens du och Bronxies ägare, vem vet, hahahaaaa.. Retas lite.. ;-P



Ha nu en riktigt god slappe helg och unna dig gotta! :-P



Btw så har jag skvaller.. :thumbup:

Pia » 2010-04-24 | 11:25:49
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Duktiga M har redan tränat i en månads tid! :thumbup:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback