Då var det Måndag igen..

Och här är det fullt ös medvetslös som vanligt!!

Bronx håller på & skäller på Puma för fullt för att få igång en lekstund, han vill verkligen brottas med henne, själv sitter jag bara & skrattar åt dom :)

Planen för dagen är att njuta av solen så mycket det bara går, underbart väder ute, iaf just nu, det går snabbt när det ändras.. ¨Tänkte även hinna med att dammsuga en vända, hur nu det ska gå med dom här 2 tokarna ;)

Vad har du för planer för dagen då??





Pia » 2010-04-19 | 11:21:05
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag hade blivit skogstokig med en skällande hund hemma, Molly försökte igår men jag tog ner henne på jorden rätt fort.. I mitt hus lyder tystnad.. :thumbup:



Jag jobbar idag, sen så blir det ut med Rex, träna osv... as usual..! :-d

Pia » 2010-04-19 | 17:34:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tack för alla komentarer! :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback