1 april..

Än så länge har jag inte blivit lurad men med tanke på att jag är ganska lättlurad så kommer det nog under dagen kan jag tänka mig.

Skulle egentligen börjat på min praktik idag men jag ska jobba istället, 13-17, så kom & hälsa på ;)

Morgonprom är sen länge avklarad, idag har fröknarna varit uppe sen kl 7, 8,30 fick jag besök av en datakille som hjälpt mig med datorn & den trådlösa routern som krånglat, men nu funkar det så jag slipper ha sladd till internet :)

Det börjar märkas på Puma att hon är en morgontröttis precis som Matte, idag fick jag övertala henne att gå, efter 10 min ute tyckte hon att vi skulle gå hem igen men då släppte jag kopplet & sa hej då, efter en stunds övervägande så rejsade hon ikapp mig så att vi kunde gå vidare, vilka ideer hon kan ha min älsklingsvovve :)

Nu ska jag passa på att diska undan, plocka & fixa lite innan jobbet, har i vanlig ordning några samtal att ringa oxå!!

Ha en härlig dag på er, kom ihåg att när du minst anar det så är det någon som skojar med dig ;) Hihi..






Pia » 2010-04-01 | 18:46:20
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja jusst de det är ju luren drejar dagen idag! =P



Rex hade nog viljat bo med er imorse, mamma klockan är fortfarande natten när jag gick upp 06.30... :bigeyes:



Men vad kul att du fått jobba idag med, härligt med pengar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback