Vilken härlig dag =)

Bara slappa har vi gjort =)

Åkte & lämnade igen filmen efter en skön prom, åkte förbi & hälsade på min Mormor oxå, hon blev så glad över att se oss som vanligt =)

Har sett Ensam Mamma söker nu, finns nån Ella kille där faktiskt..

Vad jag kan sakna kärleken ibland, närheten till en annan människa eller inte så mycket närheten fysiskt men närheten mentalt, att vara med nån som vet vad jag tänker innan jag själv vet det..

Brukar tänka ibland på om det verkligen finns nån därute för mig? Nån som acceptera alla små egenheter jag har, mitt humör, mitt behov av ensamheten.. Nån som kan se mig för den jag är?

Brukar lyssna på denna ibland när jag behöver bli stark : Gabriellas sång- Helen Sjöholm

Nu ska vi mysa vidare & se Poirot =)




Pia » 2009-09-13 | 22:22:01
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Det finns en där ute, närmare än du anar... ;) Mer säger jag inte.. Och han förstår och han kommer älska dig mer än ngn annan men tid det är det enda som krävs!



Härlig dag som du och Puma har haft med massor med slapp! =)



Men visst är hon jobbig denna jäkla jag kallar henne för snigelspår för hon verkar så jävla kåt på allt och alla så hon har snigelspår efter sig... Hon gör ju riktigt bort sig, pinsamt.. Tänk på dina barn för fan, de stackarna lär ju få höra ett och annat... shame shame..



Hoppas Poirot är bra, själv ser jag på Notting hill.. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback