Vild & vågad =)

Är jag idag, det är ju trots allt Fredag ;)

Ska bli spännande när jag kommer ner i tvättstugan igen & får se vilken färg mina mattor har, har kastat in svarta & vita i samma, kanske dom är gråa? Eller rent av svarta? Gör inte så mycket isåfall.. Har börjat inse nackdelen med vita mattor & Puma som älskar att rulla sig på dom, en gång & sen är dom smutsiga igen!

Skönt att ha kommit igång iaf =) Har det så bra så jag kan tvätta tom kl 12 i morrn, med avbrott 22-09. Skönt att slippa hämta det sista seeent i kväll utan det kan hänga över natten & sen hinner jag köra nån fler maskin i morrn oxå!

Måste fundera på nån mat.. Har bara ätit frukost idag, iofs rätt sen men ändå. Lite sugen på Pommes & Hamburgare, att göra hemma, inte köpes, orkar inte åka ut nåt mer idag!

Bara att bege sig ut i köket nu & sätta igång, magen kurrar!!!





Pia » 2009-09-11 | 18:40:28
URL: http://wwwsugarwitch.blogg.se/

Tror säkert det kommer gå jättebra! Jag är alltid vild och vågad emd våran tvätt ich det funkar ypperligt!



Mer tänker jag inte komentera utan jag tänker ringa dig strax och fråga vad för tokigheter som hänt som gör min BÄST ELLA ångestfylld!



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback