Tisdagen..

Har sprungit iväg för mig..

Kom hem efter jobbet med Pia i ena örat, gosade ner mig i soffan med Puma samtidigt & slappade en kortis, efter det så var det prom dags! Motionsspåret idag med sällskap, jisses vilka jobbiga hundar & ägare det finns.. Men allt gick bra & prommen slutade på ängen för lite lek med apportbocken, hon fattar precis vad jag vill att hon ska göra men tycker det är roligare att bita på den, slutade med att ge henne en godis varje gång hon kom med den, ska nöta mer på det!!

I kväll är det föreläsning på djursjukhuset om Hudproblem, riktigt intressant ska det bli! Ska även försöka kika på lite foder alternativ åt henne då jag är sugen på att byta igen, hon mjällar en hel del & det kan bero på fodret!!

Men nu är det middag & sen iväg =)

Ha en skön kväll!




Pia » 2009-09-29 | 17:47:11
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Sätt henne fot, be henne apotera och om hon biter när hon har den i mun så lägg handen på nosen och säg nej... Kan funka, ett Romland knep..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback