Sovmorgon =)

Blidde det idag =)

Strax efter kl 10 masade vi oss upp, legat kvar i sängen & goooosat i säkert en timme, kom ut på prom vid halv 11, lurade med oss Olga & Puma så vi har gått tillsammans i en timme ungefär =) Nu är Matte & Puma trötta & ska inta soffan, Puma lär sova gott & jag ska plugga =)

Ska bara läsa lite bloggar först innan =)

Skickar en liten tanke till Pia som är hemma med en ond handled =( Krya på den & vila massor!

Ha nu en bra måndag, det ska vi ha!!





Pia » 2009-09-07 | 12:18:37
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tack för tanken den värmde... Ojar mig mest för min käre farmor... Så jobbigt och sen är det en massa annat med runt omkring angående farmor som jag blir knäpp på...



Äh jag ringer...

Silje » 2009-09-07 | 13:52:41
URL: http://life-of-cs.blogspot.com

Ja, jag är rätt nöjd! Nu vet jag vad vi behövar öva på. Så dom får se en "ny" Clifford och matte nästa gång. Hanskar skall jag fixa mig, bra nu som det blir kallare. Och nytt koppel :) Lön vill jag gärna ha nu! :)

Ha en fin mysdag i soffan! Jag är avis här jag sitter trött på jobbet :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback