Snart..

Är även denna dag slut!

Har haft näsan begraven i böcker större delen av dagen, kan lova att huvudet är fullt nu! Känns ändå som att jag inte alls har nån koll på nånting men det får vi se i morrn? Ska läsa lite till nu & sen ger jag upp, kan inte nöta in hur mycket som helst.. Går det så går det annars får jag göra om det, så enkelt är det!

Puma har fått njuta av att mysa med matte massor idag, har hunnit med 2 stycken power naps på soffan för att orka läsa vidare, så mysigt så =)

Släpade med brorsan & gammel Besten ut i skogen & har kört lite person sök, Puma skötte sig bra, hon tycker det är så skoj =) Besten han hade lite för bråttom så det gick sådär, han hittade mig tillslut efter att ha knatat lite i skogen & luktat först =)

Så det var min dag det, kommer att sova gott i natt!

Ajöss =)

 

Lyssna & njut =)





Pia » 2009-09-18 | 00:42:36
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Lycka till imorgon! Och hoppas du lyckas att kunna tömma ditt fullmatde huvud på all bra information du nött den idag med.. =) Kommer gå galant provet!



Jaaa tur i kärlek ha r man ju haft får man ju säga en M växer ju inte på träd.. ;)Din kärlek han står bakom hörnet och lurpasar... Vänta bara.. hihiiii.. I know... Han smyger i natten som Darkwin Duck.. =P



Borde kanske sova ska ju upp snart, bara ta min andra halft innan säng gång, me lööövs Ibumetin.. =)



Atjooo på dig! Och en lycko atjooo för provet!

Paula » 2009-09-18 | 06:30:36
URL: http://www.paulas.sajt.org

Vi kanske kan ta det på msn, eller på mail nån dag.. just nu orkar jag inte. Men du kommer få veta i sinom tid.

Tack för kommentaren. Kram

MISSEXTRA » 2009-09-18 | 09:59:03
URL: http://missextra.se

Vad ska du göra i helgen då?:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback