Slappis söndag =)

Har jag & Puma idag..

Kollade lite på tv tidigare & sen sussade vi en stund, så skööönt =)

Har fortfarande inga planer för dagen & jag tror att det kommer att få fortsätta så oxå =)

Mys med Matte i soffan..

 

 

Klart Puma ska få lördagsgodis

 



Spännande...

Kan lova att hon tyckte det var skoj även om påsen till en början var liiite läskig ;)

Ska pallra oss ut på en prom nu & sen åka & lämna tillbaka filmen.. Köpa lite godis, behööver soooocker =)

Vad händer hos dig då??





Pia » 2009-09-13 | 17:09:09
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Så jäkla härligt med såna dagar, jag har haft en hel sån vecka bara gjort saker som fallit mig en och helt underbart har det varit.. =)



Fortsätt slappa lugnt!

Sofia & Hiro » 2009-09-14 | 01:10:58
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Åh verkar gott med en egen godispåse tycker Hiro. Den ynnesten har han ännu inte fått prova på. Ja, det vore bra att ta en prommis nån gång med dig och Puma. Hiro verkar ju väldigt kär i henne :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback