Shopping tajm =)

Ska strax bege mig iväg & göra stan en snabbis..

Behöver bl.a inhandla en ny klotång till Puma men den får nog vänta nån dag till tror jag? Eller, kanske drar iväg en sväng till Grannstaden med henne & shoppar på Djurmagazinet där? Får se hur jag gör..

Men först ska lokala staden avverkas, får se vad jag kommer hem med, behöver verkligen fylla på kylen nu!

Ha en underbar Fredag!!




Carina » 2009-09-25 | 13:41:18

Oj, vad fin hon är Puma! Hoppas jag får träffa henne senare i höst:-)



Ha en bra helg!

Pia » 2009-09-25 | 13:49:58
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Så det är fröken som varit här och komenterat med! Nice.. ;)



Åk till grannstaden tycker jag kan du göra annat med medans du är där, dattadattadaaa... ;) =P Måste få retas öite.. ;)

Silje » 2009-09-25 | 14:36:30
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

åh vad roligt!! Jag skall också shoppa lite, men bara lite ;) passa på så inte pengarna flyger iv¨g från mig nu :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback