Puma aktivering..

Kan leda till skärsår men oj vad värt det!!

Har skurit hål i en tennisboll, självklart slant jag med den vassa kniven & skar mig lite på tummen & pekfingret.. Men skam den som ger sig! Nu har Puma en boll med några godis bitar i, godis som hon gör vad som helst för, så nu kommer hon att få jobba en stund för att komma på hur dom ska komma ut =) Så kul att se henne när hon får fundera & känner lukten av det goda =)

Skojade även till det i morse med henne när hon var på bushumör så hon fick "öppna" godis post =)



Trots att det prasslade & lät så antog hon den utmaningen på en gång =)


Hunnit med att byta sängkläder i ilskan, ta ett bad & faktiskt plugga lite! Ska krypa ner i soffan & läsa en stund till medans Puma arbetar med bollen =) Hihi, vad hon kämpar!

Sen blir det en prom för oss & ännu mera plugg!

Ha en underbar dag!




Silje » 2009-09-23 | 14:36:52
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Samma problem hade jag med mitt studiestöd då jag flyttade till sverige. Fick inte pengar för i december!! Och började skolan i sept! Gott man inte har stor utgifter och en mamma och pappa som kan låna en lite pengar. Hoppas hon svarar eller skriver till CSN så det löser sig!

Den där bollen hade inte överlevt 3 minuter med Clifford. Han är demolition dog, skal ha sönder ALLT! Vi kan inte ha bollar eller nåt, de är i tusen bitar på kort tid. Dumma :P

Pia » 2009-09-23 | 15:00:15
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Rex fixar hål i tennisbollen innnan jag hinner.. ;) Hahahaha, nr ett på att göra sönder leksaker..



Kul med hundaktivering.. =)

Får se om jag hittar på ngt med min snoppa sen..



Hoppas du får en skön stund i soffan! Kram

Pia » 2009-09-23 | 20:56:07
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas att du klarade dig undan sår från dw träningen... ;)

Linnéa » 2009-09-23 | 21:00:40
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Hon är så fin puma :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback