Provet..

Hade 48 rätt, 50 var G, 75 VG & sen typ 90 eller nåt MVG av 100 totalt. Trodde INTE att jag hade lyckats så bra, var ju faktiskt nästan G =) Hade jag fått gissa så hade jag nog trott på typ 25 poäng eller nåt? Kul även att inlämningen påverkade slutbetyget, har inte märkt av det tidigare då jag fått betyg!

Ska se klart DH nu, låta Puma gå ut en sista sväng & sen väntar sängen för oss!

Har en plan i morrn som jag hoppas går vägen?

Sov sött!!





Pia » 2009-09-30 | 00:52:22
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Är du klar nu med första kursen?



Så glad för din skull att det gick så galant! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback