Nya bilder..

Myyyyser medans matte masserar bakbenen =)



Puma ser så nöjd ut så =)



Pumas nyinköpta overall, kostade från början 750:- men jag betalade 186 kr =)

Kommer att komma väl till hands till vintern när det är kallt & tråkigt =) Då kommer Puma verkligen att synas =) Hihi..

Har även fyndat en Rogz halsband i svart & vinrött åt henne, på ett ställe så skulle det kosta 109kr & sen på ett annat 89 kr, när jag väl skulle betala så blev det bara 59 kr, jisses vilken tur att jag inte shoppade på första stället!


Inga röntgenbilder i posten idag heller =( Men jag vet iaf att jag kommer att få dom nya bilderna på AD/HD röntgen, bara Brorsan & Svägerskan kommer hem nån gång =)

Nu är det eftermiddags prom, måste ju testa nya halsbandet =) Overallen får vänta ett par veckor till innan den tas i bruk ;) Fast vi bor i övre norrland..

Ha en bra dag!

 



 

 





Silje » 2009-09-10 | 15:42:51
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

vad gullig hon är!!! Jag vill ha en overall till Clifford med, eller inte så mycket tyg som din har :) Men söt som få!

Mimmi & Bamse » 2009-09-10 | 16:39:36
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Så söt Puma är! :)

Pia » 2009-09-12 | 13:00:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Visade M bilden på hennes vinteroverall och nan diggar den gärnet min fjolla.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback