Nu är det Fredagsmys..

Den jäkla jinglen har fastnat i mitt huvud *suuuuck*

Kör ett kort inlägg nu om dagens roligheter =)

Fick G på provet jag gjorde förra veckan =)
Har sökt & kommit in på 20 veckors distanskurser till, wieeee så kul =)

Har kört ett DW pass med Puma i kväll efter jobbet, först 20 min uppvärmningsprom sen 20 min drag, gått såå bra =) Fast det har varit tyngre underlag än vanligt så har hon knatat på utan problem, märks inte ens att det är en kätting bakom henne, sen skritt prom 10 min efteråt.. har verkligen världens bästa tjej =)

Har hunnit med middag oxå, som hon gjort senaste tiden så slukar hon maten & slickar skålen, me like!

Matte har ätit en 90 ham med 2 hamburgebröd, varför är bröden man köper i mataffären så jäkla små?

Nu är vi båda mätta, trötta & mys sugna så soffan väntar på oss strax!

Mitt knä mår fortfarande INTE bra =( Vete faaan vad jag ska göra?

Ha nu en trevlig Fredagkväll =)





Mimmi & Bamse » 2009-09-04 | 20:43:08
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kul!! :) Kolla upp vad som är fel med knät? :( om du inte vet alltså.

Pia » 2009-09-04 | 22:26:53
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad förargeligt att inte knäet ger med sig!! =(



Hahaha Rex reagera när saker flyger, morsan jag sover blir bara trött när jag ser dig typ, den blicken har jag fått av han hela dagen.. ;)

camilla » 2009-09-04 | 23:10:34
URL: http://libertine.zoomin.se

den där reklamen är ju skitjobbig man fården verkligen på hjärnan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback