Norrsken, Stjärnklar himmel & Kamphundar på promenad ;)

Vilket härligt väder det är ute den här tiden på dygnet, om man bortsett från att det börjar vara jäkligt kallt, var dock bättre klädd i kväll så jag slapp frysa häcken av mig som igår ;) Har gått prom med Brorsan, Olga & alla 4 hundarna. Som vanligt så har Puma & Puma pussats, Fjant har gjort några små attacker & försökt pussa på Puma som var villig till en början men sen lessnade hon..

Har även fått gå med farbror Best i koppel, jag & brorsan bytte en stund då min Puma gick & tittade trånande på honom ;) Hihi.. Puma hon har många killar & Matte har ingen =( Best skötte sig hur bra som helst, han tom skällde för att det var skoj =) Ingen risk att nån vågar komma för nära honom med det skallet =)

Nu väntar sängen strax för oss, ingen stödvila för tant Ella idag just för att kunna komma i säng i någorlunda vettig tid. Får se om Puma tänker följa med, just nu äter hon sitt nya ben med bacon smak, verkar som att det dög tillslut? Det knakar & knastrar ordentligt i hallen nu kan jag lova =) Men oj så gott hon tycker att det är =)

Nåja... Hörs i morrn igen =)

Kom ihåg att lämna en kommentar innan du lämnar oss för den här gången =)




Silje » 2009-09-15 | 09:24:48
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

aaaw, hon är en liten charmör ;) Trevligt att ni kan gå på promenader alla tillsammans! I alla fall nu som det börjar bli mörkt och läskigt ute ;)

Pia » 2009-09-15 | 09:35:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härlig promenad!



Det är med vovven du skall ragga men kanske inte på din egna bror.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback