Morrn..

På er alla läsare!

Kan glatt meddela att jag har träningsvärk idag =) Tror att lite hänger kvar från barkspåret i Måndags oxå, mitt högra knä som krånglar lite nu & då är lite ömt just nu, måste försöka hitta ett bra knäskydd! Sen bidrar gårdagens träning oxå en del, Puma på dåligt humör väger klart mer än sina 22,5 kg när hon är ond!

Regen, regn,regn ute idag! Passar ganska bra med en kortare prom för Puma & sen mysa hela dagen med skolböckerna! Det ska bli sååå kul så ;)

Hoppas Du får en underbar Onsdag!





Silje » 2009-09-02 | 11:35:06
URL: http://life-of-cs.blogspot.com

Vad bra att ni känner det i kroppen idag båda två! Tecken på en bra gårdag ;)



Ja jag struntar egentligen i det, men det är så patetisk och töntigt! Det är ju såna folk som INTE skall ha något med hundar att göra. Som ser dom som en grej, som "något som väntar på en när man kommer hem" och som status. Irriterande att någon är så "egoistisk" om du fattar vad jag menar.



Ja, det går ju famöver och det är underbart! Min lilla kötbulle börjar bli riktig vovve ;) Bra att hans matte vaknade till och tar bra hand om honom :)

Carina & Zita Fladderöra » 2009-09-02 | 12:04:31
URL: http://elladora.blogg.se/

Sv:



Zita har hamnat i ett tillstånd så hon har antingen damp eller pms.. typ hela tiden ;)



Ha en bra dag!

Pia » 2009-09-02 | 13:18:44
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt med träningsvärk! ;)

Har du börjat med barnen igen lr är det du själv som tränat? Vill inte säga så mkt därför konstig mening imed att jag vet ej om du gått ut med det här lr inte..



Visst väger dom minst det dubbla när de sätter den sidan till, Rex rykte i mig förut för det luktade så gott ca 3m från oss och fjång flög jag efter. Skolbarnen fick ngt att skratta åt.. =)



Hoppas du får en bra pluggdag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback