*Morr*

Lugn & fin Ella, lugn & fin..

Har ju börjat om med skolan igen, ska studera tom 25/12 i år. Har påbörjat utbildningen den 7/9 & studiestöd fick jag beviljat den 16/9, men tror ni jag fått nån utbetalning? Nä just det, jooo för att skolan inte har kunnat meddela CSN att jag påbörjat min utbildning än.. Fy faaan säger jag bara.. Spännande att se när denna månadens räkningar kan betalas? Var ju på skolan i fredags & skulle kolla om människan var där, men inte det, lämnade en handskriven lapp som en annan medarbetare på skolan lämnade på kontoret, skrev att det var bråttom & att jag ville få veta när det var meddelat till CSN att jag var antagen, har inte hört ett ljud än så länge.. Börjar bli riktigt irriterad nu! Har mailat idag & förklarat att jag behöver mina studiemedel för att bl.a annat kunna köpa böcker m.m. Får se om det går enklare via mail??

Är så irriterande att det ska behöva vara såhär! När jag började i våras så gick det hur smidigt som helst, varför ska det krångla denna gång? Fattar verkligen inte!!

Well, fått ösa ur mig lite nu.. Åter ett leende på läpparna, ska gå & städa bilen nu!

Tjingeling..




Pia » 2009-09-23 | 12:29:33
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Åh vad irriterande, ta ut det på bilstädningen.. Såna fjanterier... Om inga pengar kommer snart sådra paralelt med hennes egna lön då bir det fart, har erfarenhet av det.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback