Knas Puma in Action..





Idag tar hon verkligen priset för knasigaste hunden.

Asfalten är nylagd nån gång tidigt i morse en kortare sträcka & hon har rullat på en stor del av den sträckan, ojoj.. Tur att den inte har fastnat i pälsen, försökte verkligen dra med henne när jag såg var hennes plan var men sen började jag bara skratta i stället när jag såg hur skönt hon tyckte att det var. Måste ha varit att den asfalten var lite varmare eller bara härligt kladdig eller nåt?

Nu är morgonprommen iaf avklarad, sovmorgon idag igen =) Verkar som att både jag & Puma kan sova massor just nu, vet inte varför? Men nu måste jag skärpa till mig!

Ska jobba Onsdag & Lördag denna vecka så då måste jag ändå upp tidigt..

Nu är det duschen som gäller & sen skolböckerna =)

Ha en underbar Måndag!!





Silje » 2009-09-14 | 15:22:53
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Men gud vad gulligt!! Clifford gjorde så för första gången i lördag! Inte mycket men lite gned han sig mot gräset! Gulligt!

Ja, jag ble skit förbannad. Gott att man inte har svårt för att säga till när man måste ;)

Ha en trevlig dag du med :)

Mimmi & Bamse » 2009-09-14 | 17:07:15
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Haha söt Puma :D Bamse gör alltid så på nyklippt gräs..

Pia » 2009-09-14 | 17:52:43
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men knas Puma, hahaha.. Hon ville nog bara lägga dit sin egna lukt! =) Dom är roliga dom..



Angående smörja med helosan, undvik det om det är exem för då blir det bara värre samma med värme utslag, helosan är till för torr hud. Så allt som har med skav, värme osv att göra skall hållas torrt. RÄCKER MED ATT DU GÖR RENT DET.. kLET = VÄRME KOMMER EJ UT ALLT STANNAR INNE.. fÖRSTÅR DU VAD JAG MENAR?



Ojojoj stora bokstäver men hinner ej ändra, rasten slut over and out.. Inte arg råkade bara trycka in caps lock.. ;) sorrie...



Kram

Cissi » 2009-09-15 | 09:28:31
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

HAHAHA, sötnos :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback