Klart för dagen..

Med tvättandet =) Nu är allt upphängt & det luktar gott här =)

Ska försöka ta fram dammsugaren nån gång under dagen, skura av oxå med tanke på att jag tvättat en del av mattorna & då är det skönt om golven är rena =)

Sen har vi inga fler planer jag & Puman men nåt skoj måste vi hitta på idag =)

Har några måsten som måste göras, lämna tillbaka filmen, vattna mina blommor oxå innan dom dör ;) Mamsen, dom saknar dig =) Men utöver det så är vi fria idag =)

Ska klura på vad vi ska göra nu!

Ha en bra dag!







Pia » 2009-09-12 | 12:59:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Duktig dig!!! =)



Du kan koma hit också och göra lite hemma pyssel... ;) Orka nej, det gör inte jag men du verkar ha massor med energi, kramis...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback