Kan villigt..

Erkänna att jag inte gjort ett dyft i kväll!!

Känner mig inte helt 100 heller så det kan ju bero på det oxå..

Undrans om jag håller på att bli sjuk? Eller så är det höststormen som gjorde mig helt matt? Lyckades iaf få middag av Mamsen =) tack för det!

Har iaf sett en film, ätit lite popcorn & glassbåt =) Puma har självklart vara nääära & fått smaka lite =) Glass är nåt som den damen gillar!

Ska nog koka lite mer te & återvända till soffan igen tror jag..

Ha en trevlig kväll!!





Pia » 2009-09-09 | 23:37:03
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Så härligt med såna dagar!

Hoppas nu att du håller dig frisk!

Silje » 2009-09-10 | 08:46:07
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Jag tror det har mycket med mörker att göra. Man blir liksom "sjuk" för att kroppen inte kan vänja sig till mörkret (och kylan) så snabbt. Tror jag. Det var kallt i dag när jag gick ut med Clifford. Nu är hösten här på riktigt!!

Ha en fin fin dag :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback