Ingentinglat..

Har jag & Puma gjort idag.. Eller jo liiiite har vi fått gjort..

Sen sist så har vi hunnit med prom i spåret på nästan en timme, suttit vid datorn & kollat runt på olika Amstaff forum, alltid massor med intressanta saker där =) Har även hunnit städa, dammsuga & skura iaf! Får besök av en tjej sen som är rätt allergisk så jag lovade att städa bort det värsta av hundhåren som ligger, ska fixa lite med en grej =) Får se om mina kunskaper är till någon nytta?

Sen har vi ju såklart hunnit vila oxå =) Bästa stunden på dagen är det! Idag hamnade vi i sängen då jag kände att jag ville kunna sträcka ut mig ordentligt! Puma kröp nära & kurade ihop sig under täcket & sen har vi legat så i nästan en timme =) Kan inte bli bättre!!

Nu ska jag ställa mig & baka lite, en sockerkaka.. När man får trevligt sällskap så får man bjuda till lite =) Eller hur =)

Ha en trevlig kväll på er!




Pia » 2009-09-02 | 19:24:22
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du vet redan cad det är!! ;) Tror vi pratat om det per telefon ngngång..?.. I hallen där uppe så bygger vi en klädkammare och den är på G nu allt förutom dörren är på plats.. Och givetvis så skall det spacklas, målas, sätta in hyllor samt galghängare..

Så så roligt har jag haft det i veckan med ett bygge hemma.. ;) Och ännu mer skit kommer det när m sakall slipa men jag har bara tagit bort dte värsta nu, sen blir det storstäd när allt är färdigt! =)

Mimmi & Bamse » 2009-09-02 | 19:24:49
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

hehe jaa bättre en timme än inget alls!! :) aldrig fel med vila! Det blev mycket vila för Bamse idag men nu är han sig själv igen så det blir lek eller långpromenad :) Åh, du får gärna skicka över lite sockerkaka!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback