Hmm....

Här sket sig planerna verkligen!

Har iaf blivit lite klokare om Pumas höfter iaf, fått lite tips & råd på hur jag ska träna henne & vad som är bra att tänka på =) Tack snäll M för hjälpen!

Har sett ett riktigt bra avsnitt av Mannen som talar med hundar, meee like Ceasar!!

Pluggandet stannade av dessvärre, ovanligt va ;P, måste skärpa mig! Ny dag, nya tag i morrn helt enkelt!

Funderar på om jag & Puman ska ta en skön långprom nu eller en kort kissprom? Kallt & mörkt ute =(

Har massor som jag funderar på nu som egentligen inte är nåt att fundera på.. Men sån är jag, har jag väl fått  nåt på hjärnan så är det svårt att släppa innan jag är klar..

Funderar på om jag ska göra ett besök hos Mamsen & kolla igenom hennes bokhylla, ta en prom & sen ett varmt bad?

Mitt knä mår helt klart bättre, inte helt bra men bättre =) Tack snälla Pär för hjälpen igår!

Näpp, nu ska jag ta rätt på disken så får vi se vad som händer sen?

Ha en trevlig Måndag kväll!









Pia » 2009-09-07 | 22:04:51
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Det blir inte alltid som man tänkt sig.



Skärpning med pluggandet imorgon! =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback