En styrkekram..

Skickar jag till en tjej som har det jobbigt just nu, som jag skrev, jag finns här!!


Har funderat på en sak..

Puma har börjat hicka på morgonen, vad kan det bero på? Vet ju själv att jag kan få hicka typ när jag fryser & så.. Kan det vara samma för henne eller beror det på att hon behöver gå ut eller? Nån som vet?


Blev inte så mycket film idag, såg början men sen fastnade jag i att läsa bloggar.. Alltid lika intressant!

 



Måste betämma mig om nästa helg nu, skulle vara så skoj att åka men det är så trist att åka ensam.. Ska kolla om jag får med mig nån =) Har ett alternativ =)

Nu ska vi mysa vidare!

Ta vara på varje dag tillsammans, man vet aldrig när den sista kommer....

 





Pia » 2009-09-21 | 08:53:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Och vart skall du nästa helg?



Vi höres i eftermiddag då.. =)

Silje » 2009-09-21 | 09:37:50
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Ny vecka nya kommentarer ;)

Vad söt Puma var med den röda tröjan längre ned på sidan :D

Gott att läsa att dagarna flyter på, härligt!!

Ha en trevlig start på veckan :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback